Zwroty i reklamacje

Zgodnie z Art. 38

Nie przysługuje Państwu prawo do zwrotu zakupionego towaru

(tyczy się to również braku odbioru paczki),

ponieważ jest to towar spersonalizowany i przygotowany pod specjalne zamówienie.

 

Art. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa

lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

(…)

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz

nieprefabrykowana,

wyprodukowana według specyfikacji konsumenta

lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

 


 

 

Wybierając wysyłkę za pobraniem zobowiązują się Państwo do odebrania przesyłki.

Jeśli zdarzy się, odmowa przyjęcia zostaną podjęte odpowiednie kroki,

co skutkuje wezwaniem do zapłaty, później zgłoszeniem sprawy do sądu.

 

 


 

 

Przy odbiorze paczki proszę zobaczyć czy karton nie jest uszkodzony.

Jeśli widnieje na nim duże wgniecenie/uszkodzenie widoczne gołym okiem,

proszę spisać z kurierem protokół szkody.

(Do tej pory wysłałam kilkaset paczek, tylko jedna została uszkodzona w transporcie.)

 

 


 

Oczywiście zamówienia można reklamować.

 

Jeśli cokolwiek w zamówieniu się nie zgadza proszę o informację a szybko rozwiążemy problem.

 

 

Składając zamówienie akceptujesz warunki regulaminu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl